dimecres, 5 de novembre del 2008

Dia 26 de juliol - dissabte
Be, no és veritat que s'hagi acabat el viatge, ahir es va anul.lar el vol per avaria tècnica i ens van fer tornar agafar les maletes, anar a buscar un autobús que ens portaria a l'hotel Delta al costat del aeroport, per esperar que ens diguin quin vol ens donaran per tornar a casa.
Sopem i anem a dormir. Ens llevem i anem a preguntar per el nostre vol i ens diuen que fins diumenge no sortim. El Sergi i la Laura van cap a l'aeroport al mostrador de Lufthansa per saber de primera ma que passa i si no hi ha cap més vol més aviat, la companyia diu que no, que potser hi ha alguna combinació però hem d'anar separats, decideixen que anem junts fins el final
, o sigui que marxarem diumenge a les 8h. del matí destinació Toronto - Franfurt - Barcelona. Ens donen tiquets per sopar, esmorzar, dinar i paguen l'estada a l'hotel.
Ens passem el dia vagant, descansant i dormin, doncs
al hotel on estem com que està a tocar de l'aeroport no hi ha lloc per passejar i fer res.
Ens han dit que a la nit fan uns focs d'artifici a la ciutat de Vancouver, després de sopar agafem l'autobús que ens porta fins el centre i els anem a veure, i va molta gent.